22 lutego 2017

Co nowego w Spisie?

   Jak już nieliczni wiedzą. Postanowiłam wrócić na bloga. Skąd ta nagła zmiana? Szkoda mi porzucić coś w co dałam tyle swojego czasu i pomysłu, aby to wszystko działało. Szkoda tylko, że blog jest tak mało popularny - Domagam się fejmu XD
A teraz przedstawię wam, kilka ważnych informacji odnośnie tego jakie zmiany tutaj nastąpią.


- Wattpad + Blogger -

Patrycja podsunęła mi świetny pomysł, koło którego nie mogłam przejść obojętnie. Aby pozwolić użytkownikom zapisywać swoje "książki" do naszego spisu, dlatego od tego dnia, osoby posiadające wattpada mogą śmiało dodawać swoje opowiadania. 

- Chcesz "pracować" na blogu? -



Jak wiadomo, nie zawszę mam pomysł, czy chęci pisać notki dlatego, postanowiłam że kogoś przygarnę pod swoje skrzydła. Proszę się nie bać, ja nie gryzę, obiecuje luźną pracę. Jedynie czego wymagam, to chęci, czas oraz pomysł i fajny styl pisania. A wiek nie gra tutaj roli. 

- Regulamin -

To powinnam dać na pierwszym miejscu ale jak wiadomo, najważniejsze rzeczy odkłada się na później. Zmienię kilka zasad, oraz objaśnię kilka szczegółów, aby było łatwiej zgłaszać swoje blogi. 

- Blogi usunięte - 

Zrobiłam aktualizacje blogów z opowiadaniami, i powiem wam szczerze odeszło ponad dziesięć blogów, które albo były usunięte albo zawieszone, zakończone i z odmową dostępu. Dlatego na przyszłość, proszę aby zgłaszać mi takie rzeczy, aby było mi łatwiej. 

- Zaproponuj temat -

Czasem naprawdę nie mam pomysłów na tematy, dlatego od kilku miesięcy na blogu widnieje zakładka z "Zaproponuj temat" wystarczy kliknąć i dodać komentarz. Każde pomysły rozpatrzę. 

- Reklama bloga -

Miło by mi było (jednak nikogo nie zmuszam) gdyby ktoś wspomniał, o spisie. Im większy rozgłos, tym więcej blogów, pomysłów na posty, a blog by się kręcił dzięki wam <3 


To chyba tyle. Gdyby coś wpadło mi do głowy na pewno was o tym powiadomię. A teraz biorę się do roboty. Pozdrawiam <3 

8 komentarzy:

  1. Heja znów!
    Zacznę od wyglądu - zajebiście!!! Ty to masz talent do tych szablonów, serio. U mnie na Man in the Mask ciągle się napatrzeć nie mogę xD
    Dodam tylko jeszcze - zaktualizuj kolumne po prawej bo są linki wciąż do opo usuniętych też. Wiem że Domi zawiesiła dwa opo bo nie wyrabiała z 3 na raz, napisze jej że jak je odnowi znów to aby zgłosiła ponownie.
    Co do reklamy to u siebie na blogu mam odnośniki do Ciebie oczywiście, na Wattpadzie mogę podesłać link do kilku osób których opowiadania czytam, może będą chcieli się tutaj do nas dołączyć.
    A i w regulaminie proponuje korekte pkt odnośnie Buttona, bo na watt nie mogą dodać tak jak na blogu, niech może dadzą link do tego spisu w 'Opis o mnie' na watt, albo w jakimś poście link z reklamą?
    Pomyśl o tym :D
    Co do współpracy ja bym w sumie moze i chciała, ale w czerwcu znów wybywam na 4 miesiące, tym razem do USA, więc bez sensu mi sie zgłaszać, aby potem robić takie przerwy mega, a tam czasu mieć zapewne nie będę.
    No nic pozdrawiam i weny duuużo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Co do tych usuniętych i zawieszonych opowiadań.. Może by zrobić na nie oddzielną zakładkę?
    Ja się bardzo cieszę, że jednak zostajesz :)
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadna zakładka, tutaj nie pomoże. Była, ludzie usuwali blogi i nawet nie pofatygowali się aby to zgłosić, gdyby nie Patrycja bym nie wiedziała, że połowa z tych blogów już nie istnieje.

      Dziękuje bardzo <3

      Usuń
    2. A jak to wyglada z zakonczonymi opowiadaniami? Sa usuwane ze Spisu?

      Usuń
    3. Moja seria Remember zakończona i wciąż widnieje :D
      Blog widnieje, jeśli nie jest zablokowany, ani usunięty, to zostaje w spise :D

      Usuń
  3. Ja mam zakończony, a nigdzie go nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ, nie dokończyłam jeszcze przeglądać blogów :)

      Usuń
  4. Czy ktoś jeszcze coś pisze z serii fanfic?!

    OdpowiedzUsuń

Obserwuj mnie!