19 lutego 2017

Co dalej?

  Witajcie po prawie 7 miesięcznej przerwie. Co się u mnie przez ten czas działo? Nic szczególnego, praca, praca i jeszcze raz praca. Zaniedbałam wszystko, grafikę, opowiadanie, oraz spis. Niektórzy na pewno pomyśleli, że odeszłam, zostawiając wszystko, nawet nie dając oznak życia. Tak się składa, że na blogosferze jestem cały czas, jednak praca powoduje że nie mam ochoty siadać przed komputerem i cokolwiek robić.
   Jednak nie chcę odchodzić, chcę wrócić aczkolwiek, nie wiem czy wy chcecie, aby blog powrócił. Właściwie nie wiem, co mogłabym pisać. Ludzie zbytnio nie tworzą nowych blogów z opowiadaniem o M.J albo po prostu są takie osóbki, a ja o tym nie wiem. Głównej mierze skupiłam się na grafice, ale z jednej strony ciągnie mnie aby tutaj zostać, z wami i pisać te wypociny, które tak chętnie chcecie czytać. Uwielbiam z wami wymieniać się poglądami na dany temat, po prostu strasznie mnie to motywuje. Wiem, że nie komentuje waszych opowiadań, ale możecie być pewni że śledzę was, lepiej niż F.B.I XD

(c) reactiongifs.com

Dlatego chcę poczytać wasze zdanie na temat tego, czy chcecie abym została i nie odchodziła i dalej coś tam wam naskrobała, czy jednak lepiej będzie to porzucić. Każde za i przeciw będzie brane pod uwagę <3
  A właśnie jeszcze jedno. Wiecie, albo nie wiecie bardzo lubię tworzyć grafikę i dwie osoby z naszego grona o tym dobrze wiedzą ponieważ, nie narzekają na moje usługi XD Dlatego, jeśli jest osoba, która pragnie szablonu na bloggera serdecznie zapraszam was tutaj ---> http://land-of-grafic.blogspot.com/ Nawet wrzuciłam dzisiaj wolny szablon z Michaelem, może komuś się przyda.
Nie przedłużając, zapraszam do sekcji komentarzy, liczę na was <3

(c) Tumblr

3 komentarze:

  1. Ja wciąż tutaj jestem!!! <333
    Nie zapominaj o mnie <333
    Chcę, abyś tutaj była ciągle. Myślę, że warto może poszerzyć spis też o reklamy Wattpadowe, dużo tam opowiadań jest, mogłabyś tam zrobić reklamę, dać link autorom poszczególnych fanfic o MJ, coś by ruszyło.
    A tematów do pisania jest masa! Sporo ostatnio o wybrykach i dziwnych zachowania Paris się czyta, o tym czy faktycznie jest jego córką itd.
    Na pewno coś znajdziesz!
    Wgl polecam Ci posprawdzać blogi ze spisu, bo coś kojarzę, że niektóre ludzie pousuwali, nic nie napisali a bez sensu trzymać czegoś, czego nie ma i zaśmiecać.
    PS: A Twój blog z opowiadaniem?! Słomiany zapał, liczę, że wrócisz do niego kiedyś ;p
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że zawszę mogę na ciebie liczyć! ♥
      Co bym bez ciebie zrobiła. Masz racje to świetny pomysł, na pewno wdrążę go w życie. Właśnie, widziałam ale jakby nie było to spis o M.J a nie o jego dzieciach XD
      Tak, właśnie od tego bym zaczęła.

      Ps: Piszę trzeci post, ale zatrzymała się w martwym punkcie i nie wiem co dalej. Ale na pewno coś tam naskrobie :D

      Również pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Zostan!
    Blog naprawde mi sie podoba, jest super.
    Nie musisz przeciez do nas pisac codziennie, dla mnie to wazne, ze cos w ogole sie pojawia *jakkolwiek to brzmi*. Lubie czytac twoje posty, bo wg mnie maja w sobie "to cos".
    Pozdrawiam i zycze weny :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwuj mnie!